Jak nagrać efektywny film korporacyjny

Ludzie często myślą, że praca w agencji marketingowej to coś prostego i łatwego. Prawda jest nieco inna – by pozytywnie wyróżnić się w obecnym natłoku firm marketingowych, trzeba być jednocześnie specjalistą niemalże światowej klasy, świetnie zmotywowanym i zaangażowanym, a do tego bardzo kreatywnym.

Efektywny film korporacyjny wymaga przede wszystkim kreatywności

efektywne filmy korporacyjneNie zawsze wyglądało to tak, jak wygląda to obecnie. Kiedyś w branży było tylko kilka firm, które naprawdę znały się na rzeczy. Ludzie w ciemno brali ich usługi bo wiedzieli, że na pewno się na tym nie przejadą. Wszystko się zmieniło w momencie, w którym wszyscy zaczęli zakładać swoje agencje marketingowe. Zrobił się taki tłok, że w pewnym momencie naprawdę ciężko było się w jakiś sposób wyróżnić. Okazało się jednak, że korporacje patrzą przede wszystkim na to, jakie filmy już teraz zostały przez te agencje nagrane oraz wypuszczone do sieci. Stąd też wiedziały, z usług których agencji warto jest korzystać. Ja w swojej agencji miałem kilka sposobów na to, by nagrywać maksymalnie efektywne filmy korporacyjne dla dowolnej firmy. Podstawą w tym biznesie była kreatywność, i tego na szczęście nie mogłem odmówić ekipie z którą na co dzień miałem w swojej firmie do czynienia. Ludzie ci potrafili myśleć tak nieszablonowo, że podczas burzy mózgów bywałem zaskakiwany co pół minuty jakimś kompletnie świeżym i nowym podejściem do znanego i oklepanego już tematu. Po połączeniu kilku takich rozwiązań otrzymywaliśmy coś, co przyciągało uwagę każdego. W ten sposób nagrywaliśmy filmy korporacyjne obok których nikt nie mógł przejść obojętnie.

Jeśli ktoś chce otworzyć własną agencję marketingową, to przede wszystkim musi zastanowić się nad tym, czy uważa się za osobę kreatywną. To bardzo ważne, by nie otwierać biznesu, w którym człowiek się nie sprawdzi – wywoła to jedynie frustrację i nerwy, a nie przyniesie żadnego zysku.